۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

خبر خوش : به زودی فیلم ها و عکس های سکسی برای ایرانیان قرار می گیرد

با سلام خدمت تمام دختر و پسرهای ایرانی
به دلیل مشکل در اینترنت پرسرعتم و... . مطالب کمی می توانم قرار دهم .
این وبلاگ تنها وبلاگی است که شما می توانید در ان فیلم و عکس البته بیشتر فیلم .
برای اینکه مدتی طول میکشه و فیلم ها رو اپلود کنم . می تونید بهم ایمیل بدید و براتون فعلا اتچ کنم تا اینکه در وبلاگ قرار گیرد.
meisam.pys.1376@gmail.com
من فیلم هارو به دو دسته با کیفیت که مخصوص کامپیوتره و بی کیفیت مخصوص موبایل که فرمتش 3gp هستش. و فرمت فیلم های با کیفیت flv.   mkv    .mp4   و... .
در ضمن به افرادی برای  کمک کردن که اینترنت پرسرعت نا محدود دارند نبیاز دارم . چون اکثر فیلم هام 500 مگابایتی هستش که برای اپلود به تنهایی نمی توانم. به من ایمیل بدن تا براشون ارسال کنم و اپلود کنند و برام بفرستند تا تو وبلاگ قرار بدم.
در این پست چهارتا تا کلیپ  موبایل می ذارم حالشو ببرین.

اما قبل از دانلود خواهش می کنم نظر بدهید و وبلاگ رو به دیگران معرفی کنید. خواهش می کنم.

برای دانلود روی لینک دانلود کلیک کنید

فیلم اولی:    دانلود با لینک مستقیم

فیلم دومی:    دانلود با لینک مستقیم

فیلم سومی:     دانلود با لینک مستقیم

فیلم چهارمی:   دانلود فیلم بالینک مستقیم


در این قسمت هم چند تا بازی فلش سکسی میذارم که خیلی جالبه حتما دانلود کنید

بازی اولی              دانلود

بازی دومی            دانلود

نظر یادت نره!!!!!!!!!!!!!!

۱ نظر:

  1. عرض سلام وادب خدمت شما عزیز که بواقع خیلی بزرگواری دلیلش هم این است در این زمانه که همه بفکر پول ونفع مادی هستند شما اینگونه زحمت فراوان میکشی انهم بدون چشم داشت بسیار متشکرم - سرورمن عذر میخوام متاسفانه بازیها دانلود نمیشه درست میگم اگر درست میگم برای شما مقدوره گیم تری دی وحجم بالا بگذارید - منو ببخش سایت 3dhentaivideoسایت خرید اکانت است انهم با کارت ویزا عذر میخوام راهی است باریال خرید کنیم منظورم از سایت شما یا جور دیگر- امیدوارم سلامت وسربلند باشی

    پاسخحذف